donderdag 15 mei 2014

In beweging

 

We wilden wederom de ijsshow Stars on Ice niet missen. En het was me gelukt om goede zitplaatsen te krijgen (kopen). Op zo’n 10 meter bij ons vandaan kwamen verschillende grote schaats kampioenen hun kunsten vertonen. Het is en blijft mooi. Onze spaanse vriendin Mari was voor het eerst meegegaan en ze wist er ook enorm van te genieten. Net zoals vorig jaar waren we vooraf een hapje gaan eten met een moeder en twee schaats vriendinnen van Vera. Dat alleen al was heel gezellig. Kortom het was een geslaagde avond.

9825421[1]Onze plaatselijk Olympische ster Kaitlyn Osmond.selfie soistarsonice2014-ballerinasVirtue-Moir1-300x205De geweldige Tessa en Scott.

Twee dagen erna kon Ivo in beweging komen met zijn voetbal team. Het was heerlijk ondanks dat de wedstrijd niet geheel in balans was in het nadeel van ons team. Who cares? Ik kon er naar toe fietsen en het was heerlijk voorjaarsweer.

IMG_0231IMG_0250IMG_0256IMG_0272

Hier is onze nummer 14 met zin coaches in acties terwijl de ouders er naast zitten op hun vouwstoeltjes.

Vandaag (op de verjaardag van mijn vader) mocht Vera weer in actie komen met Track and Field, oftewel sportdag. Ik heb geholpen bij het hoog springen.

IMG_0289 IMG_0292

Nu was het minder goed weer, ik heb zelfs in de regen gestaan,