zaterdag 24 mei 2008

Weer al feestjes

Na de uitverkoop van Sears bezocht te hebben met drie vrouwen was het weer tijd voor een feestje. We hadden een feestje van de kaartclub die niet kaart speelt maar een excuus heeft gevonden om maandelijks een leuke avond te hebben met elkaar. Vanavond stond karaoke op het programma en dan kun je veel lol hebben. Alhoewel, de mannen zaten te filosoferen in de eetkamer en wij vrouwen zongen en dansden er op los in de huiskamer. Ook in het Engels kennen ze dan: mannen zijn van Mars en vrouwen van Venus. Een beetje alcohol helpt natuurlijk een handje. Je bent dan niet blij als je terecht komt in een politiefuik maar we mochten doorrijden. Engels spreken ze nog steeds niet allemaal bij de politie. We reden zelf niet maar we hadden nog wel wat restjes wijn bij ons en dat is verboden.

Bij thuiskomst lag onze baysit, de buurjongen, te slapen op de slaapbank. De volgende ochtend bleek dat zijn eerste oppas hier erg goed was gegaan en dat ze ook een klein feestje hadden gehad. Ze zien Lee echt als een grote broer en dat is voor iedereen leuk.

Vanochtend was het weer gewoon naar ballet en voetbal. Nou ja, echt gewoon vind ik het niet om voetbal te spelen bij 44 graden Celsius.

Toen ik voor de balletvoorstelling van Vera kaartjes ging kopen deed ik nog een idee op hoe ik mijn auto kan pimpen.





Na de sportieve activiteiten en het huiswerk konden de kinderen naar een pizzabak feestje van een klasgenootje van Ivo. Aangezien dit meisje ook regelmatig met Vera speelt op het strand mocht zij ook meekomen. Vera vond dat prachtig tussen al die grote kinderen. Zij kwam thuis met een prijs voor de fantastische balletvoorstelling die ze heeft gegeven. Dick was er toevallig bij en hij zei dat ze het publiek volledig wist te bespelen. Wat moeten we hier nou weer van denken ? Het belooft, in ieder geval, wat voor de balletvoorstelling over twee weken (waar ze nu al zenuwachtig voor is).Hierbij nog mijn foto die vandaag gepubliceerd was in de dagelijkse, digitale krant van de Wereldomroep. Het verhaal erachter is dat je niet linksaf mag slaan als je staat opgesteld in het vak voor rechtdoor rijden. Ik stond in het vak voor linksaf slaan, maar toch blijft het leuk.